• blad nr 4
  • 28-2-2009
  • auteur . Overige 
  • Redactioneel

 

Onderzoek dienstverlening AOb

Dit jaar is het tweede onderzoek naar de tevredenheid van de eerstelijns dienstverlening AOb van start gegaan. “We zijn heel blij met de respons tot nu toe, maar voor een goede meting zien we graag dat iedereen die aangeschreven wordt, meedoet aan de enquête”, zegt Eugenie Keizer, coördinator van het Informatie- en adviescentrum (IAC).
Het IAC is de afdeling van de AOb waar leden met alle vragen en verzoeken terecht kunnen. Achter het centrale telefoonnummer (0900 4636262) en e-mailadres (info@aob.nl) zitten ter zake kundige medewerkers die alle vragen snel en adequaat proberen te beantwoorden.
Het onderzoek wordt uitgevoerd door BusinessWise, een gerenommeerd onderzoeksbureau op het gebied van klanttevredenheid. BusinessWise heeft inmiddels al enquêtes uitgezet naar leden die via telefoon of e-mail contact hebben gehad met het IAC en er zullen nog meer leden benaderd worden. Daarnaast wordt er per brief of e-mail een herinnering naar eerder aangeschreven leden gestuurd om zo de respons te verhogen.
Daarom de oproep: wanneer u de onderzoeksenquête ontvangt, vul deze dan svp in! Dit kan op papier of via de speciaal ingerichte webportal.
Eugenie Keizer ziet uit naar de reacties. “Want alleen met een hoge respons kunnen we onze kwaliteit van service verhogen om zo nog beter aan te sluiten bij de wensen van onze leden.”

Dit bericht delen:

© 2021 Onderwijsblad. Alle rechten voorbehouden
Het auteursrecht op de artikelen in dit archief berust bij het Onderwijsblad, columnisten of freelance-medewerkers. Het citeren van delen van artikelen is toegestaan, mits met bronvermelding. Volledige overname, herplaatsing of opname in andere publicaties is slechts toegestaan na overleg met de hoofdredacteur via onderwijsblad@aob.nl Indien het gaat om artikelen van freelancers zal hiervoor een bedrag in rekening worden gebracht.